بریکنگ نیوز
latest

468x60

پی ایم ایس اے کے جہاز نے پاک EEZ کے اندر غیر قانونی شکار میں مصروف بھارتی ماہی گیری لانچ کو پکڑ لیا۔

پی ایم ایس اے کے جہاز نے پاک EEZ کے اندر غیر قانونی شکار  میں مصروف بھارتی ماہی گیری لانچ  کو پکڑ لیا۔

 

گوادر (پریس پریس ریلیز) 

پی ایم ایس اے کے جہاز نے پاک EEZ کے اندر غیر قانونی شکار  میں مصروف بھارتی ماہی گیری لانچ  کو پکڑ لیا۔


28 جنوری 2022 کو، پاکستان EEZ میں معمول کی گشت کے دوران، پی ایم ایس اے جہاز نے ایک ہندوستانی ماہی گیر لانچ TULSI MIAYA کو پکڑا جس میں 07 عملے کے افراد شامل تھے، جو غیر قانونی شکار میں مصروف تھا۔

پاکستان میری ٹائم سیکیورٹی ایجنسی پاک EEZ میں باقاعدگی سے گشت کرتی ہے، تاکہ اپنے ماہی گیروں کے تحفظ کو یقینی بنایا جا سکے جبکہ اس بات کو یقینی بنایا جائے کہ کوئی بھی غیر قانونی ماہی گیری ہمارے EEZ کے اندر غیر قانونی شکار نہ کرے۔ 28 جنوری کو، پی ایم ایس اے کے  جہاز نے پاکستانی EEZ کے اندر شکار کرنے والی بھارتی ماہی گیر لانچ  کا مشاہدہ کیا اور اسکے عملے کو خبردار کیا لیکن اس نے کوئی جواب نہیں دیا اور غیر قانونی شکار جاری رکھا۔ پی ایم ایس اے کے جہاز کے قریب آنے کے بعد، ہندوستانی ماہی گیرلانچ   کے ناکوا نے جہاز کو مختلف سمتوں میں دوڑایا  اور خطرناک حد تک  جہاز کے قریب آگیا ۔ اس کے باوجود پی ایم ایس اے کے جہاز نے کامیابی سے کشتی کا پیچھا کرتے ہوئے اسے پکڑ لیا ۔

کشتی کو مزید قانونی کارروائی کے لیے کراچی لے جایا جا رہا ہے کیونکہ یہ ایکٹ انڈس ڈیلٹا کے وسائل کا واضح غیر قانونی شکار، پاکستانی قانون اور اقوام متحدہ کے سمندری قانون کے کنونشن کی خلاف ورزی ہے۔


ڈائریکٹر (شعبہ تعلقات)

« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID