گوادر، بیوگا قائدین و اراکین اور تمام ملازمین کی جدوجہد رنگ لے آئی

 

گوادر، بیوگا قائدین و اراکین اور تمام ملازمین کی جدوجہد رنگ لے آئی

گوادر(بیورو رپورٹ)گوادر، بیوگا قائدین و اراکین اور تمام ملازمین کی جدوجہد رنگ لے آئی ، حکومت نے بیوگا کی 25 فیصد ڈسپرنٹی الاؤنس اور دیگر مطالبات منظور کرلیے ، احتجاج ختم، حقوق کی جدوجہد میں ساتھ دینے پر تمام ملازمین سے اظہار تشکر۔ اتفاق و اتحاد آئندہ بھی برقرار رکھی جائے، کل سے تمام سرکاری دفاتر حسب سابق کھل جائیں گے ملازمین اپنی ڈیوٹی دیں گے۔رائنماوں کا بیان 

حکومت کے ساتھ کامیاب مزاکرات کے بعد بیوگا کی 25 فیصد ڈسپرنٹی الاؤنس اور چارٹر آف ڈیمانڈ منظور کر لیے گئے، کوئٹہ میں ہوئے بیوگا کے وفد اور حکومتی پارٹی کے مابین مذاکرات کامیابی کے ساتھ اختتام پذیر ہوئے۔حکومت نے بیوگا کے 25 فیصد ڈسپرنٹی الاؤنس اور دیگر تمام مطالبات مان لیے جس کی نوٹیفیکیشن جلد جاری کی جائے گی۔ 

بیوگا گوادر کے ترجمان نے تمام ملازمین کا حقوق کے حصول کی جدوجہد میں ساتھ دینے پر ان کا شکریہ ادا کیا ہے۔ ترجمان نے کہا ہے کہ اتفاق و اتحاد میں برکت ہوتی ہے۔ ترجمان نے تمام ملازمین سے کہا کہ آئندہ بھی حقوق کی جنگ میں اتحاد و اتفاق برقرار رکھا جائے ۔ ترجمان نے کہا کہ کل سے تمام سرکاری دفاتر کھل جائیں گے اور ملازمین اپنے ڈیوٹی ادا کریں گے ۔


0/Post a Comment/Comments

براہ کرم کمنٹ باکس میں کوئی سپیم لنک نہ ڈالیں۔

Facebook Comments APPID